DISSABTE 25
ESPAI: Auditori
12.15- 12.35 “El flow durant el procés d’ensenyament-aprenentatge del piano: un estudi de cas” Jordi Lalanza García. ESMUC-UB, Aula Música Masafrets, El Carreró
12.35 – 12.55 – “Improvisació, composició i transcripció d’una obra de cambra”. Gerard López Boada. Conservatori Sabadell.
13.00 -13.20 – “Afinació i percepció auditiva a les classes col·lectives d’instrument: ¿Poden els alumnes aprendre ensenyant?”. Andrea Fernández-Barros, Laia Viladot i David Duran. Conservatori de Música de la Diputació de Tarragona a Reus.
13.20 – 13.40 – “Les competències bàsiques a les escoles de música i conservatoris”. Teresa Marçal Escudero. CEM Terrassa i EMM St Quirze del Vallès
13.40 – 14.00 “Proyecto educativo Jazz for Kids en las zonas rurales de Aragón”. Alejandro Esperanza Mateos. Centre Professional Conservatori Liceu – Escola de Música Liceu Urquinaona
DISSABTE 25
ESPAI: Sala Orquestra
12.15- 12.35 – “L’aula inclusiva: gestió i dinàmica de grups; dificultats, recursos i eines educatives en necessitats educatives de suport específic, conductes disruptives i alumnat neurotípic”. Alba Cots Miquel, Anna Maria Ollet Sotoca i Ricardo Alba Lago. Escola Municipal de Música de Tarragona
12.35 – 12.55 – “Montessori i Música a l’etapa d’educació infantil (0 a 6 anys)”. Mònica Kleiner Deu. CCE Montessori Palau Montgrí
13.00 -13.20- “Pensar la música com a essència en la formació del músics. Bases i estratègies per desenvolupar l’audiació de l’alumne d’instrument en el grau professional i superior”. Anna Serret Almenara. IMEB – Conservatori i Escoles Municipals de música de Barcelona
13.20 – 13.40 “Aprendre a aprendre. Una guia per al professorat per facilitar l’aprenentatge”. Amaia Ruano Caño. Conservatori Musica Liceu Barcelona
13.40 -14.00 “Quina de les tres opcions és la d’autor? L’exercici auditiu en la comprensió de la forma musical”. Marcos Bosch Delgado. Conservatori de Badalona