CONGRÉS DE PEDAGOGIA MUSICAL DE CATALUNYA
  • Ponents

Comunicacions

12:15 - 14:00
Diferents autors /   

DISSABTE 25

ESPAI: Auditori

12.15- 12.35 “El flow durant el procés d’ensenyament-aprenentatge del piano: un estudi de cas” Jordi Lalanza García. ESMUC-UB, Aula Música Masafrets, El Carreró

12.35 – 12.55 – “Improvisació, composició i transcripció d’una obra de cambra”. Gerard López Boada. Conservatori Sabadell.

13.00 -13.20 – “Afinació i percepció auditiva a les classes col·lectives d’instrument: ¿Poden els alumnes aprendre ensenyant?”.  Andrea Fernández-Barros, Laia Viladot i David Duran. Conservatori de Música de la Diputació de Tarragona a Reus.

13.20 – 13.40 – “Les competències bàsiques a les escoles de música i conservatoris”. Teresa Marçal Escudero. CEM Terrassa i EMM St Quirze del Vallès

13.40 – 14.00 “Proyecto educativo Jazz for Kids en las zonas rurales de Aragón”. Alejandro Esperanza Mateos. Centre Professional Conservatori Liceu – Escola de Música Liceu Urquinaona

 

DISSABTE 25

ESPAI: Sala Orquestra

12.15- 12.35  – “L’aula inclusiva: gestió i dinàmica de grups; dificultats, recursos i eines educatives en necessitats educatives de suport específic, conductes disruptives i alumnat neurotípic”. Alba Cots Miquel, Anna Maria Ollet Sotoca i Ricardo Alba Lago. Escola Municipal de Música de Tarragona

12.35 – 12.55 – “Montessori i Música a l’etapa d’educació infantil (0 a 6 anys)”. Mònica Kleiner Deu. CCE Montessori Palau Montgrí

13.00 -13.20- “Pensar la música com a essència en la formació del músics. Bases i estratègies per desenvolupar l’audiació de l’alumne d’instrument en el grau professional i superior”. Anna Serret Almenara. IMEB – Conservatori i Escoles Municipals de música de Barcelona

13.20 – 13.40 “Aprendre a aprendre. Una guia per al professorat per facilitar l’aprenentatge”. Amaia Ruano Caño. Conservatori Musica Liceu Barcelona

13.40 -14.00 “Quina de les tres opcions és la d’autor? L’exercici auditiu en la comprensió de la forma musical”. Marcos Bosch Delgado. Conservatori de Badalona

 

© 2018 Congrés de Pedagogia Musical de Catalunya - Associació de Conservatoris de Catalunya