CONGRÉS DE PEDAGOGIA MUSICAL DE CATALUNYA
  • Inici
  • Actes
    • Actes 1r Congrés
    • Actes 2n congrés
    • Actes 3r congrés
    • Actes 4t congrés
  • Ponents
  • Inscripció
  • Comitè
  • Contacte

Actes 3r congrés

 

PONÈNCIES

Ponència: “Què ens diu la ciència sobre com aprenem habilitats”   

Héctor Ruiz / director de la International Science Teaching Foundation.

 

Ponència: “Inter oves locum praesta… “ sobre el pensament auditiu com identitat dels conservatoris de música   

Dr.Àlvaro Zaldívar / Prof. Superior de Música por el CSM de Barcelona y Doctor en Filosofía y Ciencias de la Educación per la U. de Valencia.

 

Ponència: “ Competència, agència i mestria“   

Begonya Folch / Mestre, Cap de Servei Èxit Educatiu i Noves Oportunitats – Subdirecció General de Transformació Educativa del Departament d’Educació.

 

Ponència: “Aprenentatge col·laboratiu: formació d’habilitats artesanes, habilitats i creació d’una comunitat de pràctiques en educació musical”  

Helena Gaunt / directora del Royal Welsh College of Music and Drama, oboïsta i coach.

 

Ponència: “Accions competents a l’aula de Llenguatge musical de Grau Professional de música”   

Joaquim Miranda i Maria Andreu / Grup de Recerca en Educació Auditiva musical de l’UAB.

 

Taula rodona “El valor afegit de l’aprenentatge competencial en els estudis de música“   

Sebastià Bardolet (Escola i conservatori de música de Vic), Pau Jorquera (Escolania de Montserrat), Ivet Farrés (Universitat de Girona),  Lito Iglesias (Conservatori Mpal de Barcelona), moderadora: Joana Ferrer.

 

Ponència: “El cervell musical, què ens ofereix individualment i col·lectiva, i per què és possible i necessari desenvolupar-lo”   

Àngel Guirado / Mestre, diplomat en filosofia i lletres, Doctor en psicologia per la UdG.

 

COMUNICACIONS

”Projecte de Nadales” a càrrec de Jordi Castellà Bové i Marc Castellà Bové. Conservatori de Cervera   

“Classes col·lectives: una experiència del departament de piano del CMMB” a càrrec d’Albada Olaya. Conservatori Mpal. de Música de Barcelona   

“Un esquema / model d’implementació de la Competència interpretativa  en el Grau Professional de música” a càrrec de Josep Ll. Zaragozà. ESMuC   

“Pràctica de les competències emocionals” a càrrec d’Amaia Ruano. Conservatori Professional Liceu i Conservatori i Escola de Música de Granollers   

“Codi colors – Piano per a educació especial” a càrrec de Maria Mercè Corrons, Maria Fernández Aramburu Guasch, Jordi Flaquer Forest i Yolanda Guasch Boileau. Escola Conservatori Municipal de música d’Igualada   

“Introducció al Jazz i la Música Moderna: L’optativa competencial embrió de tot un departament” a càrrec de Joan-Pau Chaves i Jordi González Marqués. Conservatori Municipal de Música de Manresa   

“L’escala transversal. La implementació de les competències transversals en la classe instrumental.”  a càrrec de Laia Puig. Conservatorio Superior de música de Aragón (CSMA)   

“De la guitarra al món. Materials didàctics per al desenvolupament de les competències bàsiques”” a càrrec de Marcos Lopetegui Santos. EMM i Conservatori “Josep Mª Ruera” de Granollers   

“L’altra cara de les competències. Efectes i beneficis de la música i l’educació musical. Resum de registres científics” a càrrec de Marc Serra Griera. Escola Serra de l’Obac   

 

 

© 2018 Congrés de Pedagogia Musical de Catalunya - Associació de Conservatoris de Catalunya
Utilitzem cookies per garantir que us donem la millor experiència al nostre lloc web. Si continueu utilitzant aquest lloc, assumirem que us plau.D'acord