CONGRÉS DE PEDAGOGIA MUSICAL DE CATALUNYA
  • Inici
  • Actes
    • Actes 1r Congrés
    • Actes 2n congrés
    • Actes 3r congrés
    • Actes 4t congrés
  • Ponents
  • Inscripció
  • Comitè
  • Contacte

Diego Emilia Redolar

Llicenciat en Psicologia, amb un Minor en Biologia, màster en Neurociència i màster en Estadística, i doctor en Neurociències per la UAB

    Docent de Neurociència i direcció del grau de Psicologia de la Universitat Oberta de Catalunya.
    Llicenciat en Psicologia, amb un Minor en Biologia, màster en Neurociència i màster en Estadística, i doctor en Neurociències per la UAB. Actualment és professor titular i degà de Psicologia i Ciències de l’Educació de la UOC i director del Cognitive Neurolab.
    Té una àmplia experiència investigadora en l’àmbit de les Neurociències, concretament en l’estudi de les funcions cognitives mitjançant tècniques d’estimulació invasiva i no invasiva del sistema nerviós en models animals i humans. La seva activitat investigadora s’ha centrat en l’estudi de les bases neurals de l’aprenentatge i la memòria, i en la seva modulació i potenciació a través dels sistemes neurals del reforç, així com en l’estudi de la recuperació de dèficits cognitius.
    A banda de la seva producció científica, és autor i editor de diverses obres, entre les quals destaquen: Neuroanatomia (2004), Neuroanatomia i neuropsicologia cognitiva (2007), Cervell i addicció (2008), El cervell canviant (2009), El cervell estressat (2011), Neuropsicologia (2013), Neurociència Cognitiva (2014, 2023), Plaer, presa de decisions i cervell (2017), Psicobiologia (2019), La dona cega que podia veure amb la llengua (2024), entre d’altres.
    Així mateix, forma part d’un grup de divulgació científica (Cervell de sis) que col·labora en publicacions en diferents mitjans de comunicació.

    © 2018 Congrés de Pedagogia Musical de Catalunya - Associació de Conservatoris de Catalunya
    Utilitzem cookies per garantir que us donem la millor experiència al nostre lloc web. Si continueu utilitzant aquest lloc, assumirem que us plau.