CONGRÉS DE PEDAGOGIA MUSICAL DE CATALUNYA
  • Ponents
10:00-11:15

Ponència: “Inter oves locum praesta… “ sobre el pensament auditiu com identitat dels conservatoris de música

12:30-13:50

Comunicacions

  12’30h –12’50h :  ” Projecte de Nadales” a càrrec de Jordi Castellà Bové. Conservatori de Cervera 12’55h – 13’20h : “Classes col·lectives: una experiència del departament de piano del CMMB” a càrrec d’Albada Olaya. Conservatori Mpal. de Música de Barcelona 13’25h

11:00-12:15

Ponència: “Què ens diu la ciència sobre com aprenem habilitats”

Héctor Ruiz Martín dirigeix la International Science Teaching Foundation, on investiga en l’àmbit de la psicologia cognitiva de la memòria i l’aprenentatge per desenvolupar recursos educatius basats en l’evidència científica. Des de 2002, ha fundat i desenvolupat diversos projectes per contribuir a

17:30 -18:45

Comunicacions

DISSABTE 25 Espai: Auditori 17.30- 17.50 – “Estratègies per a les classes d’instruments de vent. Respiració  i columna d’aire, recursos didàctics”. Laura Villar Moncusí, Meritxell Carbonell Costa i Cristina Boixadera Ibern. EMM i Conservatori  Mestre Montserrat de Vilanova i La Geltrú 17.50-

13:45 -14:00

Cloenda del Congrés

12:00 - 13:30

Ponència: Intel·ligències Múltiples, o el secret de la neuroplasticitat encoberta

Titulat Superior en Percussió pel Reial Conservatori Superior de Música de Madrid, (Premi d’Honor en Grau Mitjà i Menció d’Honor en Grau Superior), completant posteriorment la seva formació al Centre d’Estudis “Neopercusión”. Ha pertangut a nombrosos i diversos grups de Música de

10:45 - 11:45

Comunicacions

DIUMENGE 26 ESPAI: Auditori 10.45 -11.05 – “Educació artística primerenca a l’EMMCA: un programa interdisciplinari de dansa, teatre i música per a infants de 4 i 5 anys”. Enric Aragonés, Ariadna Cabiró Berenguer i Gemma Deusedas Yuste. EMMCA de l’Hospitalet de Llobregat

9:30 -10:30

Ponència: Estratègies didàctiques per a un aprenentatge competencial

La ponència identifica els aspectes de l’aprenentatge competencial, a partir de la pràctica educativa i el seu impacte. Es presenta el significat de “ser docent, avui” des de la teoria i la pràctica de l’aprenentatge. Joana Ferrer i Miquel és Doctora en

12:15 - 14:00

Comunicacions

DISSABTE 25 ESPAI: Auditori 12.15- 12.35 “El flow durant el procés d’ensenyament-aprenentatge del piano: un estudi de cas” Jordi Lalanza García. ESMUC-UB, Aula Música Masafrets, El Carreró 12.35 – 12.55 – “Improvisació, composició i transcripció d’una obra de cambra”. Gerard López Boada.

10:30 - 11:45

Ponència: Aptituds per aconseguir l’èxit

Óscar Odena treballa al Departament d’Educació de la Universitat de Glasgow, Regne Unit, ensenyant mètodes d’investigació i supervisant doctorands. Ha treballat en universitats d’Anglaterra, Irlanda de Nord i Espanya. Les seves àrees d’especialització inclouen la investigació qualitativa, la inclusió social i l’educació

  • « 1 2 3 »

Ponents

  • Ponents
© 2018 Congrés de Pedagogia Musical de Catalunya - Associació de Conservatoris de Catalunya